ようこそ!!! WELCOME TO MY WORLD!!! SELAMAT DATANG!!!

♥♥♥LIFE IS SHORT,BREAK THE RULES,FORGIVE QUICKLY,KISS SLOWLY,LOVE TRULY,LAUGH UNCONTROLLABLY AND U NEVER REGRET ANYTHING THAT MADE U SMILE♥♥♥

::lazy fat cat::

Saturday, April 11, 2009

♥BufdAy ke 21♥

sepatah dua kata;
alhamdulillah syukur kepada Allah kerana dengan limpah kurnianya aku masih diberi peluang bernafas di atas muka bumi ini..sedar tidak sedar sudah 21 tahun aku hidup di dunia melalui pahit manis suka dan duka.tahun ini merupakan bufday ke 2 aku di Jepun.walaupun aku tidak bersama keluarga serta teman2ku yang tersayang tapi aku sangat bersyukur kerana mereka tidak pernah melupai aku.begitu banyak sekali ucapan happy bufday aku terima sehingga tidak terbalas rasanya.jujur aku katakan aku begitu terharu menerima segala message/comment/testi dan sebagainya dari kalian semua.sesungguhnya kalian adalah sahabat anugerah Tuhan yang tidak ternilai buatku.aku benar2 menghargainya.semoga kalian juga dirahmati Allah sepertimana kalian mendoakannya untukku.
semoga persahabatan yang terjalin kekal buat selamanya.
semoga hari ini lebih baik dari hari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini.
Ya Allah ya Tuhanku,permudahkanlah urusanku di dunia dan akhirat
dan berkatilah serta rahmatilah aku walau dalam apa jua aku lakukan.
aku mohon padaMu berilah aku kekutan meneruskan usahaku dan semoga aku berjaya mencapai impianku suatu hari nanti.
sesungguhnya hanya padaMu aku mengharapkan pertolongan.
semoga restu ibubapa juga mengiringiku dalam setiap detik nafasku sepertimana
aku tidak pernah melupai mereka.
mak,iyda menyayangimu lebih dari segalanya.
ayah,walau jarang sekali bertemu iyda tak pernah melupai ayah walau sesaat dalam hidup ini dan tidak pernah menyalahi ayah atas apa yang terjadi.
iyda terima segalanya sebagai satu dugaan dari Allah yang maha esa.
terima kasih buat mak dan ayah kerana kalianlah iyda menjadi
sebagimana iyda pada hari ini.
THANKS...
.............................................................................................................................................
actly hari ni aku sgt gembira..hehhe terlalu gembira hingga x terucap di bibir.
sudah terlalu lame rasanye tak berperasan begini hahhaha.
kalo arini org wish bufday utk aku,
aku plak hye bleh wish hepi belated bufday bwt bufday boy
yg sambut hari jadinye semalam 9 april.

No comments:

Post a Comment

what say u?