ようこそ!!! WELCOME TO MY WORLD!!! SELAMAT DATANG!!!

♥♥♥LIFE IS SHORT,BREAK THE RULES,FORGIVE QUICKLY,KISS SLOWLY,LOVE TRULY,LAUGH UNCONTROLLABLY AND U NEVER REGRET ANYTHING THAT MADE U SMILE♥♥♥

::lazy fat cat::

Saturday, May 16, 2009

pic 2009



ni la member2 kelas aku untuk tahun nie.
kelas 4E
Electrical & Electronic System Engineering
hopefully dapat grad samer2 next year!!
20tahun dlm sejarah hidup ni la kali pertama aku sorg pompuan dalam kelas semua lelaki tapi xde la sangat masalah pon.
kadang2 tu mmg la rasa lonely gak coz xde teman nak gi toilet n nak gossip2.
xpewlah berkorban kejap 3 tahun
dulu dah puas enjoy gi toilet ngan kwn perempuan skg blaja caner nak berkawan dgn lelaki pulak
ingat lagi dlu time interview JPA,
aku ditanya soalan yg berbunyi
'kenapa awak memilih bidang ini sedangkan awak sendiri tahu bidang ini kebanyakannya dimonopoli oleh lelaki?'
aku jawab
'memang saya tak nafikan yg lelaki lebih berkebolehan dan banyak peluang dalam bidang ni tapi x semestinya kalo lelaki boleh buat perempuan xboleh buat..bla bla bla'
dlm otak aku time tu mmg dah terbyg aku akan berada dlm situasi ni suatu hari nanti
dan apa yg telah aku capai sekarang adalah satu anugerah yg tak ternilai yg Allah bagi.
syukur alhamdulillah

最後まで頑張っていこう!!!


2 comments:

what say u?