ようこそ!!! WELCOME TO MY WORLD!!! SELAMAT DATANG!!!

♥♥♥LIFE IS SHORT,BREAK THE RULES,FORGIVE QUICKLY,KISS SLOWLY,LOVE TRULY,LAUGH UNCONTROLLABLY AND U NEVER REGRET ANYTHING THAT MADE U SMILE♥♥♥

::lazy fat cat::

Monday, July 12, 2010

summer disease=what-the-hell

fyi, japan skg tgh berapi!!! berapi-api......
tido dalam api, masak dlm api, nek beskal dlm api....
angin yg berhembusan itu adalah api okeyh! bukan angin...
kalo ko kuar x pakai uv protect @dgn kata laen sunblock,
balik satgi ko tgk la kulit ko dah jadi cam bontot kuali goreng bihun.
terseksa gilaaaaaaaaaaaaaa......
walaupun msia itu panas, ada angin nyaman yg bertiup..
tp jepun ni punya angin mmg x bertiup lagi baguihhhhhh
bila musim panas, seperti kebiasaannya akan dtg satu penyakit.
aku tatau lah org laen pon ada penyakit ni jugak ke x...entah2 aku sorg kot duk perasan lebih.
tau penyakit apa???....
penyakit xlalu makan, xlarat nak gi kelas, xlarat nk naek tgga...
serba-serbi xlarat lah pokok pangkalnya.
aku ini...sejak cuti 3 hari ini....terperap dalam bilik...
satu benda pon aku takleh nk sumbat lam mulut.
lapaq roti, pi la beli roti kat kombini...makan semulut 2 rasa nk kuar balik.
pas makan haruslah rasa nk pegi toilet!!!!!!!!!
demi utk memujuk perut ini, semalam aku gagahkan diri buat mee goreng,
boleh tahan sedap...hehehe...
makan sampai habes, sumbat jugak xmo bagi lapaq tgh2 malam satgi.
bajet kenyang arr konon.....
tuptup semalam, bape kali aku ulang pegi jamban??...haaa sendiri mau ingat!!
tdo la dalam kelaparan lagi...gila seksa...rasa cam nk cubit2 ja perot gatal nih.
sudahnya kul 3 pagi aku pegi tandas lagi, lalu tdorku smpai thp itu saje.
duk berangan guling2 sampai la cerah....
nak cakap satu bnda ja.....
BENCI gila rasa lagu nih....
LAPAR >> nak makan >> xlalu = kelaparan 
 saket jiwaaaaaaaaaaaa rasa aiiihhhhhhh...
xpenah2 aku bangun kul 7 pagi layan movie nih...
selalu telajak-lajak sampai tghari...
sebbaek la ada gak twilight saga eclipse 2010 tu utk ditengok.
tu pon cari vid yg elok dekat sejam xjumpa2
last2 tgk jugak la yg low quality tuhhhhhhh....haishhhhh
len kali bek xyah letak teghuih kalo nk letak yg LQ...buang karan aku ja
donlod2 sorry arr, bolayan awal2 agi.......
penat sudah merepek....nk type pon kurg tenaga.
owh natsu, berlalulah dengan penuh kecepatan dan kepantasan.
I HATE U!!!!

No comments:

Post a Comment

what say u?