ようこそ!!! WELCOME TO MY WORLD!!! SELAMAT DATANG!!!

♥♥♥LIFE IS SHORT,BREAK THE RULES,FORGIVE QUICKLY,KISS SLOWLY,LOVE TRULY,LAUGH UNCONTROLLABLY AND U NEVER REGRET ANYTHING THAT MADE U SMILE♥♥♥

::lazy fat cat::

Monday, January 10, 2011

Tolong ingatkan aku kisah kita.

haaaaa macam mana AJL25 tadi?? aku pasti semua terkejut gila gila gila dengan kemenangan Ana Raffali yang bakatnya dikesan dari youtube itu. aku punya la target Faizal Tahir, favourite singer aku tuh tup tup.......Ana Raffali ! 
wow! WOW! wow!
apa-apa pun, congratulations kat beliau. rezeki Allah nak kasi kan.
time tengok AJL tuh memanglah xboleh terima kemenangan si Ana ni tapi bila banyak2 kali dengar lagu beliau, hmmmmm liriknya menarik! 
so, enjoy the vid and also the lyric!





Tolong ingatkan aku-Ana Raffali

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita 


 *nah aku siap attach gambar agi, mana tawu kalau2 ada yang ingin mengenali beliau dengan lebih lanjut. biodata penuh beliau sila google and cari seniri la yer.*

2 comments:

  1. eh mu blogging agi ka weh?? hahaaa aku da 3 bulan stop bru buka balik nih..

    ReplyDelete

what say u?